Privacy

Privacy beleid

Alvast bedankt voor het vertrouwen. Wij verzamelen gegevens over u om het best als mogelijk contact te houden en vragen correct te beantwoorden in de meest gunstige omstandigheden.
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen.
Dit privacy beleid is van toepassing op de diensten van Instituut Sanas. U dient zich ervan bewust te zijn dat Instituut Sanas niet verantwoordelijk is voor het privacy beleid van andere sites en bronnen die wij vermelden op onze eigen website. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

    U kan ten allen tijde uw persoonsgegevens raadplegen, wijzigen of verwijderen door het eenvoudig versturen van een mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 0492/07.69.63.

      Instituut Sanas maakt gebruik van verschillende kanalen om bij te houden wat de statistieken van de website bezoeken zijn. Hoe deze bezoeker zich gedraagt en welke pagina’s wel en niet bezocht worden. Deze informatieve wordt via cookies geregistreerd.

      • Welke klantgegevens worden er verzameld
      • Wanneer u de informatie rechtstreeks aan ons verstrekt.
        Wanneer u contact opneemt via de website of via de sociale media campagnes. Dan vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. Deze gegevens blijven ook strikt geheim.

      • Wanneer u zich aanmeldt voor een behandeling
      • Wanneer u een behandeling reserveert bij Instituut Sanas aanvaardt u dat wij u mogen informeren over onze activiteit in de toekomst.

      • Hoe gebruiken wij uw gegevens?
      • Wij kunnen uw gegevens gebruiken om contact op te nemen en beschouwen deze als een communicatie als onderdeel van de dienstverlening. Wij gebruiken uw naam, telefoonnummer en e-mail adres om contact te maken of te behouden voor toekomstige acties, informatie, afspraken en kortingen.

      • Hoe gaan wij om met uw gegevens?
      • Alle gegevens die wij over u beschikken zullen wij nooit worden doorgegeven aan derden. Alle gegevens worden bewaard in een beveiligde omgeving. Tenzij we van tevoren uw toestemming of vraag hiervoor hebben verkregen.

      • Gebruik van cookies
      • Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Instituut Sanas maakt enkel gebruik van functionele cookies. Deze hebben een functionele rol binnen onze site om deze voor onze klanten te kunnen verbeteren.

      • Cookies uitschakelen
      • U kunt ervoor kiezen cookies uit te schakelen. Deze optie vindt u terug in de instellingen van uw browser. U vindt meer informatie over deze mogelijkheden op de website van de aanbieder van uw browser.

      • Recht om informatie te verwijderen
      • De klant kan ten alle tijden contact op nemen met de vraag zijn/haar gegevens te verwijderen.

      • Gebieden niet gedekt door ons Privacy Statement
      • Persoonlijke informatie die u verstrekt via chatsessies of e-mailuitwisselingen worden niet gedekt door deze Privacy Statement. Wij beschermen uw privacy naar ons beste vermogen door de controle van de sessies, maar houd er rekening mee dat u steeds voorzichtig moet zijn bij de verspreiding van uw persoonlijke informatie op deze manier.

      • Privacy commissie
      • Indien u het niet eens bent met onze procedures, of een klacht wilt neerleggen kunt u steeds terecht bij de Privacy commissie. (https://www.privacycommission.be/)

          Huisregels

            Wanneer u een reservering maakt bij Instituut Sanas gaat u automatisch akkoord met de volgende huisregels.

            • Afspraken kunnen telefonisch, via mail, Facebook, Messenger, Instagram of in de salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via mail of een bericht.
            • Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Wanneer u als klant te laat komt wordt dit van uw reserveringstijd afgetrokken indien er nog klanten volgen. Dit uit respect voor de volgende klant.
            • Tijdens het geven van een behandeling kan ik mijn telefoon niet opnemen, laat gerust een voicemailbericht achter en ik bel u zo snel mogelijk terug.
            • Annulatie

            Als u door overmacht een afspraak moet annuleren gelieve dit minimum 24 uur op voorhand te doen. Rekening houdende met de klanten die graag op die dag en uur een afspraak willen maken.
            Wanneer u als klant niet komt opdagen zonder een geldige annulatie zullen toekomstige afspraken u ontzegd worden een een voorschot van 19.00 euro worden ingehouden.

            • Cadeaubonnen

            Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

            Algemeen hygiëne
            • De salon is 100% rookvrij.
            • Bij griep, hevige verkoudheid, besmettelijke huidziekten, koortsblazen gelieve contact op te nemen
            • Geen huisdieren toegelaten.
            • Kinderen jonger dan 15 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder.
            • Hygiëne is in mijn salon belangrijk; ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.
            • Wanneer de persoonlijke hygiëne de wensen overlaat kan de behandeling onmiddellijk stopgezet worden. Om dit te vermijden gelieve opgefrist naar de salon te komen.
            Ongewenste intimiteiten
            • ALLE lichaamsbehandelingen zijn strikt van NIET EROTISCHE aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt. Bij ongewenst intimiteiten tijdens een behandeling wordt de behandeling onmiddellijk stopgezet en dient de klant het volledige bedrag van de betreffende behandeling te betalen. Zo nodig wordt ook de politie gecontacteerd en een klacht neergelegd.
            Parkeerbeleid
            U kunt uw wagen gratis parkeren vooraan het instituut, Instituut Sanas is niet verantwoordelijke voor gebruikelijke ongevallen.

            • Afspraak

            Alle afspraken dienen van voorhand gemaakt te worden. Zo ook als u langs komt voor een make over, voedingssupplementen, cadeaubon, product, huidanalyse of eventuele informatie betreffende alle beschikbare behandelingen.

            • Timing

            We verzoeken je vriendelijk 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn zodat de afspraak tijdig kan beginnen. Ben je te laat op je afspraak dan verlies je mogelijk die behandel tijd en zal je afspraak ingekort worden of, in het uiterste geval, zal niet kunnen doorgaan.

            Als je een afspraak maakt kan je een e-mail adres invullen. We raden je aan om dit te doen want dan krijg je een herinneringsmail. De afspraak vergeten is dan bijna onmogelijk!

            Ga je toch te laat zijn? Verwittig ons dan eventjes telefonisch. Dan kunnen we de nodige voorzorgen nemen zodat de behandeling alsnog optimaal uitgevoerd kan worden.

            • No show

            Niet komen opdagen (“no show”)? Je begrijpt dat we dit niet kunnen tolereren. Als je een afspraak bij Sanas boekt reserveren wij voor u voldoende tijd om de behandeling uit te voeren. Kom je niet opdagen dan blijft de tijd die je hebt ingeboekt voor jou vrij. Geen andere klant kan deze opvullen. Om die reden wordt bij een no show 100 percentage van de behandeling in rekening gebracht. De tijd die je reserveert hebben we immers steeds voor jou voorzien, ook als je niet komt opdagen. Die tijd wordt in rekening gebracht.

            • Allergie

            In geval van allergie gelieve dit te melden.

            • Producten retourneren

            Retourneren of ruilen van aangekochte producten kan alleen binnen 7 dagen na aankoop met de aankoop bon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

            Klachten of ontevreden?

            Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Wij respecteren uw privacy en vragen om cookies. We gebruiken analytische cookies. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.
Accept